Zobrazeno 1 - 10
of 128
pro vyhledávání: '"Orgill, MaryKay"'
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 6, Iss 2, Pp 149-163 (2024)
Lithium’s role in the global green energy transition provides an engaging context to visualize the interconnectedness of chemistry to seismic shifts taking place in society. Lithium has seen a dramatic increase in utilization, but given lithium’s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/88a7e93b204e455098dbeae00d7d2100
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nealy, Schetema, Orgill, MaryKay
Publikováno v:
The Journal of Negro Education, 2019 Jul 01. 88(3), 249-268.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
York, Sarah, Orgill, MaryKay
Publikováno v:
Journal of Chemical Education; 1/9/2024, Vol. 101 Issue 1, p10-23, 14p
Autor:
Orgill, MaryKay, Crippen, Kent
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching, 2010 Sep 01. 40(1), 78-84.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42992845
Autor:
Asay, Loretta D., Orgill, MaryKay
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education, 2010 Jan 01. 21(1), 57-79.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43156534
Autor:
Orgill, MaryKay, Crippen, Kent J.
Publikováno v:
The Science Teacher, 2009 Feb 01. 76(2), 41-48.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24143224
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education, 2008 Jan 01. 19(4), 337-354.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43156474