Zobrazeno 1 - 10
of 319
pro vyhledávání: '"Organizational hierarchy"'
Publikováno v:
Consumer Behavior in Tourism and Hospitality, 2022, Vol. 17, Issue 3, pp. 282-296.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CBTH-09-2021-0217
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
K Aqil
Publikováno v:
RUDN journal of Sociology, Vol 18, Iss 3, Pp 452-469 (2018)
The article focuses on the United Arab Emirates’ pearl industry during the period of British colonialization of the Arabian Gulf region, and, specifically, during the rise and decline of the pearl industry. The article aims to explore and analyze t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb88d6f20e2f451ab26d5b573b6b15cb
Publikováno v:
Journal of Organizational Change Management, 2018, Vol. 31, Issue 3, pp. 697-711.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JOCM-04-2017-0155
Autor:
Azis, Hasan
Publikováno v:
Психологични изследвания / Psychological Research. 20(1):67-78
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=580620
Autor:
Stefano Magistretti, Emilio Bellini, Cabirio Cautela, Claudio Dell'Era, Luca Gastaldi, Sina Lessanibahri
Publikováno v:
Creativity and Innovation Management. 31:740-754
Autor:
Riivari, Elina, Jaakkola, Marianne, Lemmetty, Soila, Keronen, Sara, Collin, Kaija, Paloniemi, Susanna
Collective creativity, managerial work, and workplace climate can influence innovation, organizational learning, and productivity at work. However, little empirical research has examined these factors in everyday work, especially in relation to organ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::a9c927fd4abec31c59c7adc2e6bbc613
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202304262735
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202304262735
Autor:
Mateusz Nurek, Radosław Michalski
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 10, Iss 5, p 1699 (2020)
Formation of a hierarchy within an organization is a natural way of assigning the duties, delegating responsibilities and optimizing the flow of information. Only for the smallest companies the lack of the hierarchy, that is, a flat one, is possible.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/354c24112c7847a0b27a28bc7a9fa276
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.