Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Organization of Schooling"'
Publikováno v:
American Educational Research Journal, 2003 Apr 01. 40(1), 43-89.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3699425
Autor:
Michael A. Boozer, Stephen E. Cacciola
The credible identification of endogenous peer group effects -- i.e. social multiplier or feedback effects -- has long eluded social scientists. We argue that such effects are most credibly identified by a randomly assigned social program which opera
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::68c84ba30aa4f7a3f51364d04066c079
http://www.econ.yale.edu/growth_pdf/cdp832.pdf
http://www.econ.yale.edu/growth_pdf/cdp832.pdf
The credible identification of endogenous peer group effects -- i.e. social multiplier or feedback effects -- has long eluded social scientists. We argue that such effects are most credibly identified by a randomly assigned social program which opera
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1687::f3cecf6d27b2faac0e3b54722463ba0c
https://hdl.handle.net/10419/98316
https://hdl.handle.net/10419/98316
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.