Zobrazeno 1 - 10
of 246
pro vyhledávání: '"Oren Ergas"'
Autor:
Laude, Patrick
Publikováno v:
Philosophy East and West, 2017 Jul 01. 67(3), 938-940.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26404903
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Deborah Orr
Publikováno v:
Philosophical Inquiry in Education. 25:232-245
Autor:
David Lewin
Publikováno v:
Studies in Philosophy and Education. 37:315-321
This paper provides a review of Reconstructing ‘Education' through Mindful Attention: Positioning the Mind at the Center of Curriculum and Pedagogy by Oren Ergas. The review examines the central argument of the book, namely that present educational
Autor:
Judith Simmer-Brown
Publikováno v:
Buddhist-Christian Studies. 38:393-397
Autor:
Oren Ergas, Jason K Ritter
Against the backdrop of a pull toward external standards and accountability, this collection of chapters re-grounds us in the importance of bringing the'self'to the foreground of the discourse of teaching, teacher education and practitioner research.
Autor:
Patrick Laude
Publikováno v:
Philosophy East and West. 67:938-940
Autor:
Katherine Weare
Publikováno v:
Mindfulness. 11:272-273