Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Orellana, Pelusa"'
Autor:
Thurston, Allen, Bernal, Gloria Lucia, Abadía Alvarado, Luz Karime, Cockerill, Maria, MacKenzie, Alison, Keeffe, Joanne O’, Ospina, Juan Manuel Garcia, Orellana, Pelusa, Chiang, Tien-Hui
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research Open 2023 4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Thesis (Ph. D.)--University of North Carolina at Chapel Hill, 2008.
Title from electronic title page (viewed Dec. 11, 2008). "... in partial fulfillment of the requirements for the degree of Doctor of Philosophy in the School of Education." Disc
Title from electronic title page (viewed Dec. 11, 2008). "... in partial fulfillment of the requirements for the degree of Doctor of Philosophy in the School of Education." Disc
Externí odkaz:
http://dc.lib.unc.edu/u?/etd,1975
Publikováno v:
International Journal of Bilingual Education & Bilingualism; Jul2024, Vol. 27 Issue 6, p836-853, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Orellana, Pelusa1 porellan@uandes.cl, Valenzuela, María Francisca1 mvalenzuela@uandes.cl, Villalón, Malva2 malvavillalon@fundacionalma.cl, Rosati, Magdalena2 magdalenarosati@fundacionalma.cl
Publikováno v:
Interdisciplinaria: Revista de Psicología y Ciencias Afines. Sep-Dic2022, Vol. 39 Issue 3, p107-122. 16p.
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2018 89:47-58
Autor:
Thurston, Allen, Nisperuza, Gloria Lucia Bernal, Alvarado, Luz Karime Abadia, MacKenzie, Alison, Cockerill, Maria, O'Keeffe, Joanne, Orellana, Pelusa, Chiang, Tien-Hui
Publikováno v:
Thurston, A, Nisperuza, G L B, Alvarado, L K A, MacKenzie, A, Cockerill, M, O'Keeffe, J, Orellana, P & Chiang, T-H 2023, Using cooperative learning to enhance reading in Colombia . in A Smart, S Iannuzzi, L Horvath & M Sinclair (eds), Doing more with language teaching . NISSEM Global Briefs: educating for the social, the emotional and the sustainable, vol. 4, NISSEM, pp. 60-85 . < https://drive.google.com/file/d/1PsGl9TmnOZOr65Eok9-qCRAC1X_9heQV >
Paired reading is a form of cooperative learning where two schoolstudents take the role of tutor (the better reader) and tutee (thereader with the lower level of development). They read togetherand errors are corrected, praise is given, and questions
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2607::659ebd1336dcaee73b0da7545bb3e8ec
https://pure.qub.ac.uk/en/publications/a72fe8b1-5c1c-4a13-97d2-26faf917cf84
https://pure.qub.ac.uk/en/publications/a72fe8b1-5c1c-4a13-97d2-26faf917cf84
Publikováno v:
Reading Research Quarterly, 2016 Oct 01. 51(4), 455-471.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43999173
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.