Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Oregui, M."'
Publikováno v:
In Journal of Sound and Vibration 17 February 2016 363:460-472
Publikováno v:
In International Journal of Mechanical Sciences March 2015 92:1-11
Publikováno v:
Structural Control and Health Monitoring: the bulletin of ACS, 24(2)
Structural Control and Health Monitoring
Structural Control and Health Monitoring
Rail joints are a weak component in railway tracks because of the large impact and wheel-rail contact forces. Every train passage contributes to the deterioration of rail joints, causing visible (e.g. battered rails) and invisible (e.g. loose bolts)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2203581adb5382c3b6ecf1464197b8e6
http://resolver.tudelft.nl/uuid:095b131a-694e-4f64-9a5f-d4f10845f2a6
http://resolver.tudelft.nl/uuid:095b131a-694e-4f64-9a5f-d4f10845f2a6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
CM2012: Proceedings of the 9th International Conference on Contact Mechanics and Wear of Wheel/rail Systems, Chengdu, China, 27-30 August 2012
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Rail joints have a shorter service life than most other railway track components. The discontinuity between rail ends turns the rail joint into a weak spot, and consequently, into a track component demanding more frequent maintenance measures, which
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a24e0858c201639a656d183f8d0aa0fa
http://resolver.tudelft.nl/uuid:34171d01-4bf1-4c11-bbf6-630bd2adb491
http://resolver.tudelft.nl/uuid:34171d01-4bf1-4c11-bbf6-630bd2adb491
Publikováno v:
ICEDyn 2011: Proceedings of the International Conference on Structural Engineering Dynamics, Tavira, Portugal, 20-22 June 2011
In railway tracks, short wave rail surface defects give rise to high wheel-rail dynamic forces and noise. Having a better insight into short wave defect occurrence could lead to development of adapted maintenance methods or track design to delay or a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::6aa7ae86456f97d52b8f87307d77263f
http://resolver.tudelft.nl/uuid:97ea4579-edb9-41e9-96eb-153eec7d6691
http://resolver.tudelft.nl/uuid:97ea4579-edb9-41e9-96eb-153eec7d6691
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.