Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Order (action)"'
Publikováno v:
Journal of Industrial Engineering and Management, Vol 17, Iss 3, Pp 753-776 (2024)
Purpose: Although Heijunka (production levelling or smoothing) is a lean tool designed to balance changing customer needs and production efficiency, this study aims to analyze the impact of Heijunka and identify various factors which can generally af
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cdf52b51b62e423cb47b542fcd1cf872
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Apăvăloaei, Matei-Alexandru
Publikováno v:
Review of Social & Economic Issues. 2019, Vol. 2 Issue 1, p105-117. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Malena Pflaum, Barbara Hanfstingl
Publikováno v:
Educational Action Research. 30:223-242
This paper reports the results from a second-order action research process, accompanying a continuing professional development (CPD), the Pedagogy and Subject Didactics Programme (PFL). PFL is a 2-...
Publikováno v:
Physical Review D. 103
We consider an $O(d,d;\mathbb{Z})$ invariant massive deformation of double field theory at the level of free theory. We study Kaluza-Klein reduction on ${R}^{1,n\ensuremath{-}1}\ifmmode\times\else\texttimes\fi{}{T}^{d}$ and derive the diagonalized se
Autor:
Lasha Berezhiani
Publikováno v:
Physics Letters B, Vol 805, Iss, Pp-(2020)
Physics Letters
Physics Letters B
Physics Letters
Physics Letters B
It is shown that the standard effective field theory of non-relativistic superfluids, which includes only the leading order action in derivative expansion, is in general inadequate for studying supersonic processes. Namely, for a proper treatment of
Autor:
Allan Feldman
Publikováno v:
Educational Action Research. 28:1-3
Publikováno v:
Educational Action Research. 28:71-82
The purpose of this article is to describe how Lesson Study as second-order action research can be applied and how we planned to evaluate and improve course design, learners’ progress, team...
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.