Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Orchard Lisa"'
Autor:
Jovanović Tamara, Bodroža Bojana, Orchard Lisa, Fullwood Chris, Kermani Hossein, Casale Silvia, Fioravanti Giulia, Buljan Ivan, Hren Darko
Publikováno v:
Psihologija, Vol 56, Iss 1, Pp 31-62 (2023)
The Psycho-Social Aspects of Facebook Use (PSAFU) scale was developed by Bodroža and Jovanović (2016) to comprehensively measure psychological and social aspects of the users’ Facebook (FB) experiences i.e. compensatory use of FB, self-presentati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/12113fc67a7d4e82ac5d53d091d12bef
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Why Every Planning Organization Needs 'House Rules' to Define Terminology and Guide Written Content.
Autor:
Orchard, Lisa D.
Publikováno v:
Plan Canada; Fall/Autumn2024, Vol. 64 Issue 3, p47-49, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fullwood, Chris1 (AUTHOR) c.fullwood@wlv.ac.uk, Orchard, Lisa J.1 (AUTHOR), Floyd, Sarah A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Semiotics. Nov2013, Vol. 23 Issue 5, p648-662. 15p.
Autor:
Orchard, Lisa
Research suggests that personality may dictate specific Internet behaviours or preferences. However, literature to date has been piecemeal and has tended to focus on generic use. One area that remains relatively unexplored is the influence of persona
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.576689
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.