Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Orban, Sarah"'
Publikováno v:
NACTA Journal, 2020 Nov 01. 65, 476-486.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27157875
Autor:
Orban, Sarah A.
The current study replicates a previous finding of how attention is allocated during reading and was expanded upon by controlling for individual differences between participants. An eye-tracking experiment was performed to determine how attention is
Autor:
Tamm, Leanne, Epstein, Jeffery N., Orban, Sarah A., Kofler, Michael J., Peugh, James L., Becker, Stephen P.
Publikováno v:
Child Neuropsychology; Feb2024, Vol. 30 Issue 2, p221-240, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Clinical Psychology Review December 2013 33(8):1237-1252
Autor:
Kofler, Michael J., Rapport, Mark D., Sarver, Dustin E., Raiker, Joseph S., Orban, Sarah A., Friedman, Lauren M., Kolomeyer, Ellen G.
Publikováno v:
In Clinical Psychology Review August 2013 33(6):795-811
Supplemental material, sj-docx-1-jad-10.1177_10870547221085515 for Verbal Memory Interference in Attention-Deficit Hyperactivity Disorder: A Meta-Analytic Review by Sarah A. Orban, Sara B. Festini, Erica K. Yuen and Lauren M. Friedman in Journal of A
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::22670aeedd04b5ce7015cdea80e3a06f
Supplemental material, sj-docx-2-jad-10.1177_10870547221085515 for Verbal Memory Interference in Attention-Deficit Hyperactivity Disorder: A Meta-Analytic Review by Sarah A. Orban, Sara B. Festini, Erica K. Yuen and Lauren M. Friedman in Journal of A
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c61cfac116526f701c1c9b66dde89fa2
Autor:
Orban, Sarah
Publikováno v:
Electronic Theses and Dissertations.
Children with ADHD exhibit clinically impairing inattentive behavior during classroom instruction and other cognitively demanding contexts. However, there have been surprisingly few attempts to validate anecdotal parent/teacher reports of intact sust