Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Orazi Davide Christian"'
Autor:
Cheng, Yimin, Orazi, Davide Christian
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2023, Vol. 58, Issue 1, pp. 255-289.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-09-2022-0681
Autor:
Orazi, Davide Christian1 (AUTHOR) davide.orazi@monash.edu, Ranjan, Bhoomija1 (AUTHOR), Cheng, Yimin1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of the Academy of Marketing Science. May2023, Vol. 51 Issue 3, p570-597. 28p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2018, Vol. 52, Issue 11, pp. 2215-2231.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-10-2016-0610
Autor:
Zhang, Zhe1 (AUTHOR) zzhang@ivey.ca, Ye, Ning2 (AUTHOR) ning.ye@stockton.edu, Thomson, Matthew3 (AUTHOR) mthomson@isenberg.umass.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing. Jan2025, Vol. 89 Issue 1, p135-152. 18p.
Autor:
Koch, Matthias1 mika.koch@gmail.com, Orazi, Davide Christian2
Publikováno v:
Journal of Macromarketing. Dec2017, Vol. 37 Issue 4, p356-368. 13p.
Autor:
Orazi Davide Christian
Publikováno v:
Micro & Macro Marketing. (1):79-100
In order to facilitate consumer purchase and prevent unwanted post-consumption behaviors, marketers in sensitive contexts are constantly searching for embarrassment-avoiding strategies. This study investigates the impact of embarrassment on consumer
Publikováno v:
European Journal of Marketing; 2018, Vol. 52 Issue 11, p2215-2231, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.