Zobrazeno 1 - 10
of 224
pro vyhledávání: '"Oram H"'
Autor:
Mizori R; GKT School of Medicine, Faculty of Life Sciences & Medicine, King's College London, London, UK., Sadiq M; GKT School of Medicine, Faculty of Life Sciences & Medicine, King's College London, London, UK., Ahmad MT; GKT School of Medicine, Faculty of Life Sciences & Medicine, King's College London, London, UK., Siu A; GKT School of Medicine, Faculty of Life Sciences & Medicine, King's College London, London, UK., Ahmad RR; Brighton And Sussex Medical School, Sussex, UK., Yang Z; GKT School of Medicine, Faculty of Life Sciences & Medicine, King's College London, London, UK., Oram H; GKT School of Medicine, Faculty of Life Sciences & Medicine, King's College London, London, UK., Galloway J; GKT School of Medicine, Faculty of Life Sciences & Medicine, King's College London, London, UK.
Publikováno v:
The clinical teacher [Clin Teach] 2024 Nov 04, pp. e13839. Date of Electronic Publication: 2024 Nov 04.
Autor:
Phillips AR; Department of Psychology, University of Bath, Bath, UK., Halligan SL; Department of Psychology, University of Bath, Bath, UK., Bailey M; Department of Psychology, University of Bath, Bath, UK., Birkeland MS; Norwegian Centre of Violence and Traumatic Stress Studies, Oslo, Norway., Lavi I; Department of Psychology, University of Bath, Bath, UK., Meiser-Stedman R; Norwich Medical School, University of East Anglia, Norwich, UK., Oram H; Department of Psychology, University of Bath, Bath, UK., Robinson S; Department of Psychology, University of Bath, Bath, UK., Sharp TH; Department of Psychology, University of Bath, Bath, UK., Hiller RM; Division of Psychology & Language Sciences, University College London, London, UK.; Anna Freud Centre for Children and Families, London, UK.
Publikováno v:
European journal of psychotraumatology [Eur J Psychotraumatol] 2024; Vol. 15 (1), pp. 2415267. Date of Electronic Publication: 2024 Oct 25.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vouillamoz-Pajaro, Núria1 nuria.vouillamoz@autonoma.cat
Publikováno v:
OCNOS: Journal of Reading Research / Revista de Estudios sobre Lectura. 2024, Vol. 23 Issue 2, p1-16. 18p.
Autor:
Oram, H. J.
Publikováno v:
Journal of the Royal United Service Institution; Jan1889, Vol. 32 Issue 146, p865-885, 21p