Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Oral representation"'
Autor:
Beke, György
Publikováno v:
Kortárs / The Contemporary. (03):48-56
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=123003
Publikováno v:
Journal of French Language Studies
Journal of French Language Studies, Cambridge University Press (CUP), 2021, L'oralité mise en scène : syntaxe et phonologie, 31 (2), pp.169-191. ⟨10.1017/S0959269520000253⟩
Journal of French Language Studies, 2021, L'oralité mise en scène : syntaxe et phonologie, 31 (2), pp.169-191. ⟨10.1017/S0959269520000253⟩
Journal of French Language Studies, 2021, 31 (2), pp.169-191. ⟨10.1017/S0959269520000253⟩
Journal of French Language Studies, Cambridge University Press (CUP), 2021, L'oralité mise en scène : syntaxe et phonologie, 31 (2), pp.169-191. ⟨10.1017/S0959269520000253⟩
Journal of French Language Studies, 2021, L'oralité mise en scène : syntaxe et phonologie, 31 (2), pp.169-191. ⟨10.1017/S0959269520000253⟩
Journal of French Language Studies, 2021, 31 (2), pp.169-191. ⟨10.1017/S0959269520000253⟩
RésuméNous appuyant sur un corpus de 2731 occurrences constitué au sein de Frantext à partir de 1250 textes (soit 78 063 933 mots), nous proposons un panorama de diverses structures interrogatives directes partielles fondées sur où dans les dia
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d17f2a413360a68e26bda07f94ad432d
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03502394
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03502394
Autor:
Stylianides, Andreas
Publikováno v:
CERME 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
CERME 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Charles University in Prague, Faculty of Education; ERME, Feb 2015, Prague, Czech Republic. pp.213-220
CERME 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Charles University in Prague, Faculty of Education; ERME, Feb 2015, Prague, Czech Republic. pp.213-220
International audience; Research into students' understanding of proof has generally considered few of the factors that can mediate the relation between students' argument constructions or their evaluations of given arguments and conclusions about st
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b0b17b17d300eacc1f3d7cff8a20e4d5
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01281107
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01281107
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.