Zobrazeno 1 - 10
of 2 629
pro vyhledávání: '"Oral participation"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Azeez, Israa B.1 israa.bahram@cihanuniversity.edu.iq
Publikováno v:
Cihan University-Erbil Journal of Humanities & Social Sciences. 2023, Vol. 7 Issue 1, p126-131. 6p.
Autor:
Israa B. Azeez
Publikováno v:
Cihan University-Erbil Journal of Humanities and Social Sciences, Vol 7, Iss 1 (2023)
In this paper, the focus is on oral participation during lectures. Oral participation refers to the active engagement of learners in the lecture by speaking, asking, giving comments, and participating in pair or group discussions. The students are su
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/758cb076b1f64b1f8731dc5e00d8f0c9
Autor:
Noman, Mohammad, Xu, Ruman
Publikováno v:
Asian Education and Development Studies, 2023, Vol. 12, Issue 4/5, pp. 275-286.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AEDS-04-2023-0036
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shan, Jing, Shan, Alice
The increasing complexity and widening scope of internationalisation of higher education call for empirical studies on international students in order to enhance the quality of student experience and educational services, which in return improves ins
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______463::f570a45ee230e9ec5a9dc02c7835a8b8
https://hdl.handle.net/1842/40684
https://hdl.handle.net/1842/40684