Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Oral dyspraxia"'
Autor:
Ana POPOSKA
Publikováno v:
Journal of Special Education and Rehabilitation, Vol 10, Iss 3-4, Pp 129-131 (2009)
Getting closer to the articulation segment of SLI is important for diagnosis of children in early school age. Phonologic and articulation status of this population is specific, and acknowledging it, will secure adequate rehabilitation.The theory offe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2d32cdb14644d9dada7d134991dceee
Autor:
Letícia Lessa Mansur, Henrique Nicola Santo Antonio Bernardo, Carmen Silvia Molleis Galego Miziara, Maria Luiza Giraldes de Manreza
Publikováno v:
Arquivos de Neuro-Psiquiatria
Arquivos de Neuro-Psiquiatria, Volume: 79, Issue: 12, Pages: 1076-1083, Published: 19 NOV 2021
Arquivos de Neuro-Psiquiatria v.79 n.12 2021
Arquivos de neuro-psiquiatria
Academia Brasileira de Neurologia
instacron:ABNEURO
Arquivos de Neuro-Psiquiatria, Volume: 79, Issue: 12, Pages: 1076-1083, Published: 19 NOV 2021
Arquivos de Neuro-Psiquiatria v.79 n.12 2021
Arquivos de neuro-psiquiatria
Academia Brasileira de Neurologia
instacron:ABNEURO
Background: self-limited epilepsy with centrotemporal spikes, previously considered benign focal childhood epilepsy with centrotemporal spikes show clinical signs of involvement of Rolandic areas, mainly lower area, which may affect the planning and
Autor:
Mary Ivancie, Gerald Ivancie
Publikováno v:
International Journal of Orofacial Myology. 18:3-13
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.