Zobrazeno 1 - 10
of 121
pro vyhledávání: '"Oral Communication Skills"'
Publikováno v:
Accounting Research Journal, 2020, Vol. 34, Issue 2, pp. 229-245.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ARJ-09-2020-0285
Autor:
Ahmad Burhanuddin
Publikováno v:
Jurnal Ilmiah Lingua Idea, Vol 12, Iss 2, Pp 159-167 (2021)
This current study attempts to seek the answers of a question: how effective is the individual presentation method in improving students' oral communication skills, especially in public speaking? Designed as a qualitative research, this research was
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc2f614a596a41578beef1aec4686544
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marlon Pontillas, Frederick Talaue
Publikováno v:
Journal of Education, Management and Development Studies, Vol 1, Iss 1, Pp 24-32 (2021)
Regardless of the profession, everyone should possess good communication skills in different contexts. Although scholars have contributed studies showing the communication anxieties and proficiencies of speakers to different languages, there are limi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3d452ce4227248a29e306900d0243153
Publikováno v:
Biosfer: Jurnal Tadris Biologi, Vol 11, Iss 2, Pp 111-120 (2020)
Oral communication skills and cognitive learning outcomes are indicators of learning achievement. This research aimed to analyze students' oral communication skills and cognitive learning outcomes through the implementation of practicum-based TSTS. T
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a64da6e57a314f97863b07f11ffe84d7
Publikováno v:
Open Praxis, Vol 12, Iss 3, Pp 417-424 (2020)
E-tandems, or virtual synchronous exchanges, offer opportunities for language learners to practice their skills with native speakers. While they are regularly conducted informally, some institutions are exploring their academic use. This paper report
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f0035a4c63af474396d41c8f3751c86c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.