Zobrazeno 1 - 10
of 410
pro vyhledávání: '"Oracy"'
Publikováno v:
Australian Journal of Applied Linguistics, Vol 7, Iss 3 (2024)
This embedded single-case study investigates four secondary school L2 teachers’ perceptions of metacognitive oracy instruction (MOI) over a two-year Design-Based Research (DBR) project and examines the effects of the project on their declared pract
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0f84565addb7469ea17015eacff1b67d
Autor:
Xu, Jian, Qiu, Xuyan
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching. 12(3):483-507
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1066556
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching, Vol 12, Iss 3, Pp 483-507 (2022)
This study aimed to develop and validate two parallel scales to measure the psychological L2 speaking and listening needs of 863 English-as-a-foreign language (EFL) learners. The associations between three psychological needs (i.e., autonomy, compete
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c623bb2c5704feb8937aeb58b6ef62e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Natasha Elizabeth Beaumont
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 12, p 905 (2022)
Literacy pedagogy that integrates oracy, poetry and embodiment can foster children’s language development in multiple ways: (1) oracy is foundational to children’s emergent literacy as writing extends from oral language, (2) poetry uses rhythm an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d123e906b4e4ec0bd959a46cdd7db9d
Autor:
Hoare, Lottie
Publikováno v:
History of Education Review, 2019, Vol. 48, Issue 1, pp. 109-121.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/HER-09-2018-0023
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.