Zobrazeno 1 - 10
of 743
pro vyhledávání: '"Optimal mechanism"'
Autor:
Yuzhou Gu, Ziqi Zhou, Onur Günlü, Rafael G. L. D'Oliveira, Parastoo Sadeghi, Muriel Médard, Rafael F. Schaefer
Publikováno v:
The Journal of Privacy and Confidentiality, Vol 14, Iss 2 (2024)
We study a new framework for designing differentially private (DP) mechanisms via randomized graph colorings, called rainbow differential privacy. In this framework, datasets are nodes in a graph, and two neighboring datasets are connected by an edge
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/928f335befda45f39ad5833d5b2333d7
Publikováno v:
Mathematics, Vol 11, Iss 14, p 3240 (2023)
There is a strong demand for multi-attribute auctions in real-world scenarios for non-price attributes that allow participants to express their preferences and the item’s value. However, this also makes it difficult to perform calculations with inc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b15b8848c935477c956d531557d21244
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Social Choice and Welfare.
A principal has n homogeneous objects to allocate to I > n agents. The principal can allocate at most one good to an agent and each agent values the good. Agents have private information about the principal’s payoff of allocating the goods. There a
Publikováno v:
American Economic Journal: Microeconomics. 14:240-280
We consider a nonlinear pricing problem faced by a dominant firm which competes with a capacity-constrained minor firm for a downstream buyer who may purchase the product from the firms under complete information. Specifically, we analyze a three-sta
Autor:
Kai Hao Yang
Publikováno v:
American Economic Review. 112:1364-1393
A data broker sells market segmentations created by consumer data to a producer with private production cost who sells a product to a unit mass of consumers with heterogeneous values. In this setting, I completely characterize the revenue-maximizing
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wirl, Franz
Publikováno v:
Management Science, 1996 Mar 01. 42(3), 404-414.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2634351
Autor:
Yeon-Koo Che, Olivier Tercieux
Publikováno v:
EC
We study the optimal design of a queueing system when agents' arrival and servicing are governed by a general Markov process. The designer of the system chooses entry and exit rules for agents, their service priority---or queueing discipline---as wel
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e0d409144c4d8966dd11815c49713984