Zobrazeno 1 - 10
of 529
pro vyhledávání: '"Opportunity to learn"'
Autor:
Shangmou Xu, Sean Kelly
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 13, Iss 10, p 499 (2024)
Do some students learn more than others because they attend School A instead of School B? Or is educational inequality generated elsewhere, from common processes within schools, or outside of formal schooling? Within these paradigmatic questions, thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58bb5c1ee8dc43e1884dc952596a85e6
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 8, p 845 (2024)
Algebra as a school subject is ill defined. Students experience algebra quite differently depending on the perspective of algebra taken by authors of the textbooks from which they learn. Through a content analysis of problems (n = 63,174) in the narr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f33d95f425424fb992e1ef520d301385
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Philosophical Investigations, Vol 16, Iss 39, Pp 301-316 (2022)
The present article studies the teaching model of Martin Heidegger, as one of the most effective existential philosophers of the 20th century. Heidegger defines the teaching process as a herald of "giving opportunity for learning" and considers it ne
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60e0372c6a2e464fa377740d9d292156
Publikováno v:
Journal of Workplace Learning, 2021, Vol. 34, Issue 3, pp. 229-241.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JWL-05-2021-0062
Autor:
Ugorji I. Ogbonnaya
Publikováno v:
Edumatika, Vol 4, Iss 2, Pp 112-125 (2021)
Textbooks play a central role in the teaching and learning of mathematics. In some schools, textbooks serve as the only resource material available to teachers and students. Nevertheless, little is known about the learning opportunities in mathematic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ace98fe4fae9458ba4672cb9756b0cb8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Studies in Educational Evaluation. Mar2018, Vol. 56, p1-7. 7p.