Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Opportunities for advancement"'
Autor:
Daniel J. Lang, Arnim Wiek
Publikováno v:
Lang, D J & Wiek, A 2022, ' Structuring and advancing solution-oriented research for sustainability : This article belongs to Ambio’s 50th Anniversary Collection. Theme: Solutions-oriented research ', Ambio, vol. 51, no. 1, pp. 31-35 . https://doi.org/10.1007/s13280-021-01537-7
The sustainability challenges the world faces today call for concerted and immediate action. Complementing problem-oriented, descriptive-analytical research with solution-oriented research could strengthen sustainability science’s contribution to a
Autor:
Lang, Daniel J., Wiek, Arnim
Publikováno v:
Ambio
The sustainability challenges the world faces today call for concerted and immediate action. Complementing problem-oriented, descriptive-analytical research with solution-oriented research could strengthen sustainability science's contribution to add
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Casado Gómez, Cristina
La prematuridad, es uno de los problemas de salud más prevalentes en la población infantil de los países desarrollados, justificando el 75 por ciento de la mortalidad infantil, y el 50 por ciento, de la discapacidad en la infancia. Entre los super
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1388::a511a84487e3fd38cb31bc9baada27a1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wang, Lurong
This dissertation interrogates the deficit assumptions about English proficiency of skilled immigrants who were recruited by Canadian governments between the late 1990s and early 2000s. Through the lens of literacy as social practice, the eighteen-mo
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1807/27608
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.