Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Oppa, M."'
Autor:
Hrtanek, I., Bittsansky, M., Tonhajzerova, I., Grendar, M., Oppa, M., Cesnekova, D., Farsky, I., Hutka, P., Dobrota, D., Zelenak, K., Ondrejka, I. *
Publikováno v:
In The European Journal of Psychiatry April-June 2021 35(2):92-98
Publikováno v:
European Pharmaceutical Journal, Vol 64, Iss 1, Pp 13-16 (2017)
Vortioxetine is a novel antidepressant with two mechanisms of action – direct effect on several serotonin receptors and serotonin reuptake inhibition. Atypical antipsychotics, such as olanzapine, used in the augmentation of antidepressants causes n
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0da0df4b3d3b4aee988a619f43916977
Publikováno v:
European Pharmaceutical Journal, Vol 63, Iss 1, Pp 25-28 (2016)
In the previous research at Jessenius Faculty of Medicine in Martin has been studied depression and its treatment from the aspects of the quality of life and functioning of the patients, as well as comparing the efficacy and safety of venlafaxine ver
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba05962663ee4304b2f7d357feaf7455
Publikováno v:
Acta Medica Martiniana, Vol 16, Iss 2, Pp 44-48 (2016)
Vortioxetine is a novel antidepressant with two mechanisms of action – direct effect on several serotonin receptors and serotonin re-uptake inhibition. It shows antidepressant, anxiolytic and cognitive effects during the treatment of major depressi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b7a834a8d0e74e6c83948a77b554d063
Publikováno v:
European Pharmaceutical Journal, Vol 64, Iss 1, Pp 1-3 (2017)
Depressive disorder is one of the most common and serious psychiatric diagnosis in paediatric population, often connected with suicidal risk. In recent years, fluoxetine monotherapy is the gold standard in acute phase of depression treatment in child
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/902ddcfcfc04487e981613202fa853f7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.