Zobrazeno 1 - 10
of 322
pro vyhledávání: '"Opinion spam"'
Autor:
Christopher G Harris
Publikováno v:
Proceedings of the XXth Conference of Open Innovations Association FRUCT, Vol 36, Iss 1, Pp 249-255 (2024)
As online reviews play a crucial role in purchasing decisions, businesses are increasingly incentivized to generate positive reviews, sometimes resorting to fake reviews or opinion spam. Detecting opinion spam requires well-trained models, but obtain
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/10b8b403c781431393b7dbc4b3e719b7
Autor:
Atika Qazi, Najmul Hasan, Rui Mao, Mohamed Elhag Mohamed Abo, Samrat Kumar Dey, Glenn Hardaker
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 143485-143499 (2024)
The substantial upsurge in Web 2.0 deployment allows a large number of consumers to share their opinions with potential consumers and producers through product and service review platforms. Customer decision-making relies on an important aspect of re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ab533b94bc184f83b8c3cbd96df26b70
Publikováno v:
Languages, Vol 9, Iss 1, p 10 (2023)
Digital forensic investigations are becoming increasingly crucial in criminal investigations and civil litigations, especially in cases of corporate espionage and intellectual property theft as more communication occurs online via e-mail and social m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79b8eea9f32f4f75a34f6942da535989
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Data and Information Science, Vol 5, Iss 2, Pp 76-110 (2020)
This paper aims to analyze the effectiveness of two major types of features—metadata-based (behavioral) and content-based (textual)—in opinion spam detection.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d687ba5be27c442aa1061a597f50df1f
Publikováno v:
Advances in Distributed Computing and Artificial Intelligence Journal, Vol 8, Iss 2, Pp 61-71 (2020)
Online reviews about the purchase of a product or services provided have become the main source of user opinions. To gain profit or fame usually spam reviews are written to promote or demote some target products or services. This practice is known as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/114da1e1b1d64c089ec7de2766a4d7d9
Autor:
Yafeng Ren, Donghong Ji
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 42934-42945 (2019)
With the development of e-commerce, more and more users begin to post reviews or comments about the quality of products on the internet. Meanwhile, people usually read previous reviews before purchasing online products. However, people are frequently
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a799c5f23eae4c86ab1ddafdf8959c31
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.