Zobrazeno 1 - 10
of 2 383
pro vyhledávání: '"Opinion spam"'
Autor:
Christopher G Harris
Publikováno v:
Proceedings of the XXth Conference of Open Innovations Association FRUCT, Vol 36, Iss 1, Pp 249-255 (2024)
As online reviews play a crucial role in purchasing decisions, businesses are increasingly incentivized to generate positive reviews, sometimes resorting to fake reviews or opinion spam. Detecting opinion spam requires well-trained models, but obtain
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/10b8b403c781431393b7dbc4b3e719b7
Autor:
Atika Qazi, Najmul Hasan, Rui Mao, Mohamed Elhag Mohamed Abo, Samrat Kumar Dey, Glenn Hardaker
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 143485-143499 (2024)
The substantial upsurge in Web 2.0 deployment allows a large number of consumers to share their opinions with potential consumers and producers through product and service review platforms. Customer decision-making relies on an important aspect of re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ab533b94bc184f83b8c3cbd96df26b70
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
E-commerce is the fastest-growing segment of the economy. Online reviews play a crucial role in helping consumers evaluate and compare products and services. As a result, fake reviews (opinion spam) are becoming more prevalent and negatively impactin
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2205.13422
Autor:
Salunkhe, Ashish
Online Reviews play a vital role in e commerce for decision making. Much of the population makes the decision of which places, restaurant to visit, what to buy and from where to buy based on the reviews posted on the respective platforms. A fraudulen
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2112.14789
Publikováno v:
Languages, Vol 9, Iss 1, p 10 (2023)
Digital forensic investigations are becoming increasingly crucial in criminal investigations and civil litigations, especially in cases of corporate espionage and intellectual property theft as more communication occurs online via e-mail and social m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79b8eea9f32f4f75a34f6942da535989
Over the last years, online reviews became very important since they can influence the purchase decision of consumers and the reputation of businesses, therefore, the practice of writing fake reviews can have severe consequences on customers and serv
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2012.13905