Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Opinion seeking"'
Publikováno v:
Jurnal Aplikasi Manajemen, Vol 22, Iss 3, Pp 816-838 (2024)
Consumer involvement is an important factor in shaping consumer behavior, such as purchase intention, satisfaction, and loyalty. However, scholars have not explored its impact on e-commerce. This study aims to investigate the impact of consumer invol
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bed1476550164b8581e02b25d6a5a7ca
Autor:
Alanadoly, Alshaimaa, Salem, Suha
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2022, Vol. 34, Issue 10, pp. 2410-2434.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-06-2021-0447
Publikováno v:
Trials, Vol 23, Iss 1, Pp 1-10 (2022)
Abstract Background Non-inferiority and equivalence trials aim to determine whether a new treatment is good enough (non-inferior) or as good as (equivalent to) another treatment. To inform the decision about non-inferiority or equivalence, a margin i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be3a40825d4f438e8b8ae7bad4d9cb78
Publikováno v:
BMC Health Services Research, Vol 22, Iss 1, Pp 1-10 (2022)
Abstract Background Healthcare providers’ inclination to seek or lead other providers’ opinions on clinical topics may influence healthcare practices, particularly regarding their alignment across different providers in controversial domains. Thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4150c7f97566425ab18b7d75ec7c0a9b
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2021, Vol. 13, Issue 6, pp. 1312-1333.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-08-2019-0171
Autor:
Fogel, Joshua, Ustoyev, Sarah
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2020, Vol. 38, Issue 1, pp. 27-38.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-02-2020-3621
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Enterprise Information Management, 2019, Vol. 33, Issue 1, pp. 120-138.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEIM-03-2019-0079
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nahit KÖKER, Cevat Sercan ÖZER
Publikováno v:
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 10:1-27
Günümüzde bireylerin markalara karşı olan algılarını şekillendiren birçok unsur bulunmaktadır. Ayrıca bu algılar, bireylerin birçok konudaki tutum ve davranışlarını da etkilemektedir. Özellikle sosyal medyanın etki alanını artı