Zobrazeno 1 - 10
of 206
pro vyhledávání: '"Opinion extraction"'
Publikováno v:
JOIN: Jurnal Online Informatika, Vol 9, Iss 1, Pp 100-110 (2024)
Twitter is a popular social media in Indonesia, and sentiment analysis on Twitter has an important role in measuring public trust, especially in taxation issues. Aspect extraction is an important task in sentiment analysis. In this research, we propo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e0039ca5bb044c7cb1bd222e067d79af
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ibtissam Touahri, Azzeddine Mazroui
Publikováno v:
Journal of King Saud University: Computer and Information Sciences, Vol 33, Iss 7, Pp 890-898 (2021)
In this paper we propose a new approach to analyze sentiments for the Arabic language. To overcome the scarcity and size limitation of the required Arabic language resources for training and analysis tasks, we built new lexical resources using differ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd3fe468c3644c9b99b533ad695bffcf
Autor:
Fahad M. Alotaibi
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 12, p 7266 (2023)
Machine learning frameworks categorizing customer reviews on online products have significantly improved sales and product quality for major manufacturers. Manually scrutinizing extensive customer reviews is imprecise and time-consuming. Current prod
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/52bf37f1be544f8886ef89a2b2a6ab9e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mahdi Rezapour
Publikováno v:
Engineering Reports, Vol 3, Iss 1, Pp n/a-n/a (2021)
Abstract With the speedy growth of online shopping, it has become of crucial importance for product makers to analyze, and handle a wealth of products' reviews. However, such a high volume of reviews, along with a wide variety of opinions, makes it h
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f0155a340c54a4c972020c7a6887d8a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.