Zobrazeno 1 - 10
of 931
pro vyhledávání: '"Opinion dynamic"'
In human social systems, debates are often seen as a means to resolve differences of opinion. However, in reality, debates frequently incur significant communication costs, especially when dealing with stubborn opponents. Inspired by this phenomenon,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.01524
Social media platforms have played a key role in weaponizing the polarization of social, political, and democratic processes. This is, mainly, because they are a medium for opinion formation. Opinion dynamic models are a tool for understanding the ro
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.09021
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Polanski, Arnold1 (AUTHOR) a.polanski@uea.ac.uk, Le Quement, Mark1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Game Theory. Jun2023, Vol. 52 Issue 2, p463-483. 21p.
Autor:
Dong, Qingxing, Zhou, Xin
Opinion polarization is a ubiquitous phenomenon in opinion dynamics. In contrast to the traditional consensus oriented group decision making (GDM) framework, this paper proposes a framework with the co-evolution of both opinions and relationship netw
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1705.05981
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Letizia Milli
Publikováno v:
Applied Network Science, Vol 6, Iss 1, Pp 1-19 (2021)
Abstract During the last decade, the advent of the Web and online social networks rapidly changed the way we were used to search, gather and discuss information of any kind. These tools have given everyone the chance to become a news medium. While pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47eb8e9691c047f3a7a2e8cd79164d8e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.