Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"Open inguinal hernia repair"'
Publikováno v:
Children, Vol 11, Iss 4, p 409 (2024)
Background: The effect of pediatric inguinal hernia repair (IHR) on testicular vascularization remains unclear. Manipulating the spermatic cord during surgery may reduce blood flow due to edema and vasoconstriction. This can lead to testicular atroph
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/128bacf4b3e54209aae5244ab309590b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Akgun Oral, Leyla Karaca, Ali Ahiskalioglu, Abdullah Yildiz, Murat Yigiter, Mehmet Emin Celikkaya, Temirlan Chyndolotov, Ahmet Bedii Salman
Publikováno v:
Journal of Investigative Surgery, Vol 32, Iss 4, Pp 343-347 (2019)
Purpose: Percutaneous internal ring suturing technique (PIRS) is a minimally invasive technique in pediatric inguinal hernia repair. In the present study, a negative effect on testicular blood flow using PIRS technique has been investigated. Methods:
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4049734883fc4044bc3be45f47bb2b25
Autor:
John Morrison
Publikováno v:
International Journal of Abdominal Wall and Hernia Surgery, Vol 1, Iss 3, Pp 69-73 (2018)
The open approach to inguinal hernia repair has several distinct advantages in the management of both primary and recurrent groin hernia repairs. A variety of repair techniques are available to suite the patient's condition. Both pure tissue and mesh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e28708e199e344a7a0e7dc77c94dc18f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yoneyama, Tetsuji
甲第24472号
医博第4914号
新制||医||1062(附属図書館)
学位規則第4条第1項該当
Doctor of Medical Science
Kyoto University
DFAM
医博第4914号
新制||医||1062(附属図書館)
学位規則第4条第1項該当
Doctor of Medical Science
Kyoto University
DFAM
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2433/283591
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.