Zobrazeno 1 - 10
of 11 321
pro vyhledávání: '"Open educational resources (OER)"'
Publikováno v:
Library Management, 2024, Vol. 45, Issue 5, pp. 273-286.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/LM-01-2024-0013
Autor:
Hohaus, Pascal, editor
Publikováno v:
The Language of Digital Education: An Expanded Glossary of Key Terms and Concepts. :62-62
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eka Putra, Fauzan Prasetyo1 fauzan.prasetyo.2001219@students.um.ac.id, Sudana Degeng, I Nyoman1, Ulfa, Saida1, Kamdi, Waras1
Publikováno v:
TEM Journal. Feb2024, Vol. 13 Issue 1, p386-395. 10p.
Autor:
Nagel, Stefanie, Löwe, Oliver
Die aktuelle Ausgabe gibt einen Überblick über das Potenzial von Open Educational Resources (OER) in der Hochschullehre und die förderpolitischen Maßnahmen, um dieses zu unterstützen. Es werden einige wichtige Beispiele für Initiativen wie OERS
Externí odkaz:
https://tubaf.qucosa.de/id/qucosa%3A94118
https://tubaf.qucosa.de/api/qucosa%3A94118/attachment/ATT-0/
https://tubaf.qucosa.de/api/qucosa%3A94118/attachment/ATT-0/
Autor:
Pei Zhang, Khunanan Sukpasjaroen
Publikováno v:
Educational Administration: Theory & Practice; 2024, Vol. 30 Issue 3, p899-915, 17p
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 24, Iss 4 (2023)
The integration of open educational resources (OER) in the educational curricula of universities and educational organizations has gained tremendous popularity. However, there is a gap in research on teachers’ attitudes toward OER in many developin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/88dd63eca37a4e49bc66b795c58ea3da
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aras Bozkurt
Publikováno v:
Open Praxis, Vol 15, Iss 3 (2023)
This paper critically examines the transformation of the educational landscape through the integration of generative AI with Open Educational Resources (OER) and Open Educational Practices (OEP). The emergence of AI in content creation has ignited de
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57f3f3a5fb9647618c36ad6074869f99