Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Oostdam, RJ"'
Publikováno v:
Journal of Research in Reading, 39(3), 312-329. Wiley-Blackwell Publishing Ltd
In this study, we analysed the relationships between word decoding, vocabulary knowledge, meta-cognitive knowledge and reading comprehension in low-achieving adolescents and examined whether the strength of these relationships differed between Grade
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::dafbab4339caebc33e5b72297353b0ca
https://pure.eur.nl/en/publications/ad0e4466-c78a-4bf4-9c95-fb0db7d5022d
https://pure.eur.nl/en/publications/ad0e4466-c78a-4bf4-9c95-fb0db7d5022d
Autor:
van Steensel, Roel, van Gelderen, AJS, van Kruistum, C, de Milliano, I, Trapman, M, Oostdam, RJ, Leseman, PPM, van der Waals, J., van Schaik, M.
Publikováno v:
Het vmbo van dichtbij. Bewegen tussen theorie en praktijk., 111-136
STARTPAGE=111;ENDPAGE=136;TITLE=Het vmbo van dichtbij. Bewegen tussen theorie en praktijk.
STARTPAGE=111;ENDPAGE=136;TITLE=Het vmbo van dichtbij. Bewegen tussen theorie en praktijk.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::2a06463a53473dbf41fcc6a03e0c961f
https://pure.eur.nl/en/publications/3594c1a6-7ebd-45ad-8620-e851b9cd8346
https://pure.eur.nl/en/publications/3594c1a6-7ebd-45ad-8620-e851b9cd8346
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Verseveld MDA; Amsterdam University of Applied Sciences., Fekkes M; TNO.; University of Amsterdam., Fukkink RG; Amsterdam University of Applied Sciences.; University of Amsterdam., Oostdam RJ; Amsterdam University of Applied Sciences.; University of Amsterdam.
Publikováno v:
Child development [Child Dev] 2021 Jul; Vol. 92 (4), pp. 1605-1623. Date of Electronic Publication: 2021 Jan 11.