Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Oortwijn, M.B."'
Publikováno v:
Instructional Science, 36, 251-268
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d981f56dc4b81bc024acc6c23daa6d97
https://hdl.handle.net/1887/16671
https://hdl.handle.net/1887/16671
Publikováno v:
Learning and Instruction, 18, 146-159
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::958c5dbbc47a330677b1b392a41f7a98
https://hdl.handle.net/1887/16663
https://hdl.handle.net/1887/16663
Publikováno v:
Educational Psychology, 28(2), 211-221
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::fa67cc102d7a60b2d2ac05563cc128fc
http://hdl.handle.net/1887/16578
http://hdl.handle.net/1887/16578
Publikováno v:
Educational Studies, 34, 333-342
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b241006ad4a86f475d3fb053815629e1
https://hdl.handle.net/1887/16579
https://hdl.handle.net/1887/16579
Autor:
Oortwijn, M.B.
Publikováno v:
None
How do social peer interactions (i.e. verbal helping behavior) during a cooperative learning (CL) curriculum in math affect the mathematical, linguistic, and social skills of 10-12 year old pupils from multiethnic classrooms? We developed a CL math c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::07d9dc4742af5b8069faf3d76713380f
http://hdl.handle.net/1887/12077
http://hdl.handle.net/1887/12077
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.