Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Ontosemiotic Analysis"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
INTED2023 Proceedings.
Publikováno v:
Acta Scientiae. 24:57-91
Autor:
Morales-Garcia, Lizzet, Vidal-Henry, Stiven R., García-García, Jaime I., Díaz-Levicoy, Danilo
Publikováno v:
Avances de Investigación en Educación Matemática; 2022, Issue 22, p111-135, 25p
Publikováno v:
Revemop; v. 3 (2021): Rolling Pass; e202135
Revemop
Universidade Federal de Ouro Preto (UFOP)
instacron:UFOP
Revemop
Universidade Federal de Ouro Preto (UFOP)
instacron:UFOP
In this work we describe the design, implementation and results of a formative task for mathematics teacher students, in which the ontosemiotic analysis of practices of high school students is promoted in the face of an arithmetic problem that requir
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::c54d7d3121551b5d52b8c5f2a78e3221
https://periodicos.ufop.br/revemop/article/view/5041
https://periodicos.ufop.br/revemop/article/view/5041
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Academia y Virtualidad; Vol. 11 No. 2 (2018): july-december; 1-18
Academia y Virtualidad; Vol. 11 Núm. 2 (2018): julio-diciembre; 1-18
Academia y Virtualidad; v. 11 n. 2 (2018): julho-dezembro; 1-18
Academia y Virtualidad; Vol. 11 Núm. 2 (2018): julio-diciembre; 1-18
Academia y Virtualidad; v. 11 n. 2 (2018): julho-dezembro; 1-18
This study describes several tasks that aim to assess the comprehension of the antiderivative mathematical object by students in calculus courses. These tasks have been designed based on the suggestions and recommendations obtained from extensive stu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2802::de411ca73400a370308bcf2ff24e2397
https://hdl.handle.net/10654/42457
https://hdl.handle.net/10654/42457
Autor:
Gisel Campo-Meneses, Karen1 karencampo@uagro.mx, García-García, Javier1 jagarcia@uagro.mx
Publikováno v:
PNA. oct2021, Vol. 16 Issue 1, p25-56. 32p.