Zobrazeno 1 - 10
of 4 524
pro vyhledávání: '"Ontology language"'
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 96783-96796 (2024)
Sports employ computer vision for a variety of applications, including interactive viewing, object interpretation, sports action analysis, and intelligent rule-based systems for better referee choices. The computer vision problem known as “sports a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de979c0608254e9fa5f56ffc3fd2952e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sadeghineko, Farhad, Kumar, Bimal
Publikováno v:
Construction Innovation, 2021, Vol. 22, Issue 3, pp. 444-464.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CI-03-2021-0058
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Marine Science and Engineering, Vol 11, Iss 6, p 1252 (2023)
Due to the absence of a comprehensive knowledge system for modeling ocean circulation, there is ambiguity and diversity in the semantic expression of ocean circulation. This makes it difficult to organize and share relevant spatiotemporal data effect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fffe7219438d41f08160a3c37ecc1a1b
Autor:
Maiga Chang, Giuseppe D'Aniello, Matteo Gaeta, Francesco Orciuoli, Demetrios Sampson, Carmine Simonelli
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 8, Pp 48151-48162 (2020)
Pedagogical (Tutor or Tutoring) Models are an important element of Intelligent Tutoring Systems (ITS) and they can be described by sets of (tutoring) rules. The implementation of a Tutoring Model includes both the formal representation of the aforeme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f5fac6d5317460d9709d544addefed4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.