Zobrazeno 1 - 10
of 318
pro vyhledávání: '"Ontological Response"'
Autor:
Bahlmann, Marc D.
Publikováno v:
Prometheus, 2014 Mar 01. 32(1), 105-110.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1080/08109028.2014.945287
Autor:
Thomson, Iain1 (AUTHOR) ithomson@unm.edu
Publikováno v:
Educational Philosophy & Theory. Jul2016, Vol. 48 Issue 8, p846-861. 16p.
Autor:
Marc D. Bahlmann
Publikováno v:
Prometheus, Vol 32, Iss 1, Pp 105-110 (2014)
Marc Bahlmann is assistant professor at VU University Amsterdam. He received his Ph.D. from the Faculty of Social Sciences (VU University) for a study on knowledge dynamics among IT entrepreneurs located in the Amsterdam IT and new media cluster. His
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f40d6cf195b4c7699eb914210cd5719
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Iain Thomson
Publikováno v:
Educational Philosophy and Theory. 48:846-861
This article develops Thomson’s post-Heideggerian view that ontological education is centrally concerned with disclosing being creatively and responsibly. To disclose being creatively and responsibly is to realize the meaning of being, developing o
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jeremy W. Crampton
Publikováno v:
Environment and Planning D: Society and Space. 27:603-608
This theoretical-methodological essay seeks to answer the question, “How can one make sense of a messy object?” The denomination “messy” refers to a situation in which the object of ethnographic research is interpretatively complex to such a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b19d3ba749e9eb3e09f5410255656f95
Publikováno v:
Cultural Studies/Critical Methodologies; Jun2023, Vol. 23 Issue 3, p262-273, 12p
Autor:
Morrison, Glenn1 (AUTHOR) glenn.morrison@nd.edu.au
Publikováno v:
Religions. Oct2024, Vol. 15 Issue 10, p1206. 14p.