Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Onset/rime"'
Autor:
Li-Chih Wang
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 8 (2017)
This study aimed to investigate phonological awareness training by examining outcomes among Chinese children who learn Chinese without phonetic system training. Fifty-six Hong Kong children from the 3rd to 6th grades were recruited. Two-thirds of the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/38f6c1a2f3be47b38e6e27b2c0124f65
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Fundamental and Applied Sciences; Vol 10, No 2S (2018): Special Issue; 847-857
This action research was conducted to find out whether using the onset-rime approach would improve the students’ blending skill and increase their participation in the English class. Data were collected in 5 weeks using four types of instruments na
Autor:
AGUILAR, Fábio
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFPAUniversidade Federal do ParáUFPA.
Submitted by Andreza Leão (andrezaflh@gmail.com) on 2018-06-18T17:36:46Z No. of bitstreams: 2 license_rdf: 0 bytes, checksum: d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e (MD5) Dissertacao_EmergenciaLeituraPalavras.pdf: 1433609 bytes, checksum: 995dc0e0794cdba8
Externí odkaz:
http://repositorio.ufpa.br/jspui/handle/2011/10462
Autor:
AGUILAR, Fábio
Publikováno v:
1 CD-ROM
Repositório Institucional da UFPA
Universidade Federal do Pará (UFPA)
instacron:UFPA
Repositório Institucional da UFPA
Universidade Federal do Pará (UFPA)
instacron:UFPA
CNPq - Conselho Nacional de Desenvolvimento Científico e Tecnológico Pautado no paradigma de equivalência, as pesquisas sobre leitura recombinativa têm evidenciado que o controle parcial silábico dificulta a emergência da leitura e a necessidad
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::196871d3c0d14cba9d0508d4b43a3cc8
http://repositorio.ufpa.br/jspui/handle/2011/10462
http://repositorio.ufpa.br/jspui/handle/2011/10462
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.