Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Online news consumption"'
Autor:
Zhang Y
Publikováno v:
Psychology Research and Behavior Management, Vol Volume 15, Pp 1943-1954 (2022)
Yujie Zhang School of International and Public Affairs, Shanghai Jiao Tong University, Shanghai, People’s Republic of ChinaCorrespondence: Yujie Zhang, School of International and Public Affairs, Shanghai Jiao Tong University, Huashan Road No. 1954
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/91bab01260664411ac69e370d61ba51a
Autor:
Brentel, Inga
Publikováno v:
33
Fragmented, thus, widely scattered, non-overlapping media-consumption patterns often are seen as a logical consequence of increasing numbers in online offerings, specialization and personalization, undermining a media-mediated common ground sufficien
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/85950
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Munira Syed, Daheng Wang, Meng Jiang, Oliver Conway, Vishal Juneja, Sriram Subramanian, Nitesh V. Chawla
Publikováno v:
Frontiers in Big Data, Vol 4 (2021)
To improve consumer engagement and satisfaction, online news services employ strategies for personalizing and recommending articles to their users based on their interests. In addition to news agencies’ own digital platforms, they also leverage soc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b47a3fac7f5a45a9bed81ff247099da8
Publikováno v:
World of Media, Iss 1, Pp 7-31 (2019)
The authors examine features attributed to consumption of news on the Internet by young and active residents of Moscow – students of the Faculty of Journalism at the Lomonosov Moscow State University. The empirical data was based on ‘news diar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a88de57c355465db340af861f1eaecd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Croissant, Valérie
Publikováno v:
Les Enjeux de l'information et de la communication
Les Enjeux de l'information et de la communication, 2023, n°23/1, https://lesenjeux.univ-grenoble-alpes.fr/2022/dossier/09-les-publics-de-linformation-en-ligne-faire-public-au-temps-de-linformation-par-les-reseaux-socio-numeriques/
Les Enjeux de l'information et de la communication, 2023, n°23/1, https://lesenjeux.univ-grenoble-alpes.fr/2022/dossier/09-les-publics-de-linformation-en-ligne-faire-public-au-temps-de-linformation-par-les-reseaux-socio-numeriques/
International audience; This paper proposes to reinvest the notion of media audiences in the context of digital information. It is about understanding how pure player online media “make audiences”. The questioning will be conducted on the basis o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3522::e9ff08516533dda01a72e9bdf02fb85f
https://hal.science/hal-04127969/document
https://hal.science/hal-04127969/document
Autor:
Reubold, Jan Ludwig
Die Erfindung des Internets ebnete den Weg für die Demokratisierung von Information. Die Tatsache, dass Nachrichten für die breite Öffentlichkeit zugänglicher wurden, barg wichtige politische Versprechen, wie zum Beispiel das Erreichen von zuvor
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3596::800fea0887e4cb3d991b636a853a601c
https://publikationen.bibliothek.kit.edu/1000154353/150051315
https://publikationen.bibliothek.kit.edu/1000154353/150051315
Autor:
Meng Jiang, Vishal Juneja, Munira Syed, Nitesh V. Chawla, Oliver Conway, Daheng Wang, Sriram Subramanian
Publikováno v:
Frontiers in Big Data, Vol 4 (2021)
Frontiers in Big Data
Frontiers in Big Data
To improve consumer engagement and satisfaction, online news services employ strategies for personalizing and recommending articles to their users based on their interests. In addition to news agencies’ own digital platforms, they also leverage soc