Zobrazeno 1 - 10
of 593
pro vyhledávání: '"Online help"'
Publikováno v:
Philippine Social Science Journal, Vol 6, Iss 3 (2024)
The relevance of accessing care and support has been found to be valuable in sustaining well-being among adolescents. However, only a few studies have been conducted to understand the online help-seeking behaviors of middle adolescent students whose
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a5bf9c6c707541fabe7247c3fd7b4720
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 23, Iss 1, Pp 1-12 (2023)
Abstract Background During public health emergencies, online community users can obtain social support and assistance through information interaction in the online community. This study takes the COVID-19 pandemic as the context and aims to analyze t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d4ef504a8894ff1bd3aacee91627bc1
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 23, Iss 1, Pp 1-8 (2023)
Abstract Background Social media is playing an increasingly important role in public emergencies for help-seekers, especially during the global COVID-19 pandemic. Wuhan, China, firstly official reported COVID-19 cases and implemented lockdown measure
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59229c4b37d046d2badf850cd7800596
Autor:
David H Smith IV, Qiang Hao, Vanessa Dennen, Michail Tsikerdekis, Bradly Barnes, Lilu Martin, Nathan Tresham
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 17, Iss 1, Pp 1-15 (2020)
Abstract Online question & answer (Q & A) is a distinctive type of online interaction that is impactful on student learning. Prior studies on online interaction in large-scale classes mainly focused on online discussion and were conducted mainly in n
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5ca9e8baaaa949b98ec36310d0f924c3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elena de la Cova
Publikováno v:
Hermes, Iss 61 (2021)
The language used in a product or service has an extraordinary impact on the creation of its brand and on its online success. As localization is a key aspect of a globalized business, attention should be given to the localization of brand language to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5537a39c8f664aa3a932807b84461e96
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.