Zobrazeno 1 - 10
of 166
pro vyhledávání: '"Online faculty professional development"'
Publikováno v:
Research and Practice in Technology Enhanced Learning, Vol 17, Iss 1, Pp 1-19 (2022)
Abstract Research on online faculty professional development (OFPD) in higher education has increased in recent years. As there is, nevertheless, a scarcity of quantitative investigations on research publications in this area, a bibliometric analysis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72d96631ef68448597312aa9cb0371e3
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
THE 6TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON ENERGY, ENVIRONMENT, EPIDEMIOLOGY AND INFORMATION SYSTEM (ICENIS) 2021: Topic of Energy, Environment, Epidemiology, and Information System.
Autor:
Sandra Coswatte Mohr, Kaye Shelton
Publikováno v:
Online Learning, Vol 21, Iss 4 (2017)
Online learning is now a common practice in higher education. Because of the continued growth in enrollments, higher educational institutions must prepare faculty throughout their teaching tenure for learning theory, technical expertise, and pedagogi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e80fbdfdcfa1479c821cfc7abe18fedb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mohr, Sandra Coswatte, Shelton, Kaye
Publikováno v:
Online Learning; 2017, Vol. 21 Issue 4, p123-140, 18p, 5 Charts
Autor:
Emily Braley, Erica R. Miller
Publikováno v:
Research in Mathematics Education ISBN: 9783030802295
In this chapter, we describe how informal, online faculty professional development can be built upon the theoretical concepts of distributed leadership and communities of practice. In contrast to typical book study groups, where there is one leader w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b75ba40f3027c540f27aa619cbbb16ca
https://doi.org/10.1007/978-3-030-80230-1_14
https://doi.org/10.1007/978-3-030-80230-1_14
Autor:
Milliken, Barbara E.
Veterans are enrolling in higher education in increasing numbers. Many institutions are positioning themselves to receive these students by providing support services and personnel. Despite these efforts, the success rates of this student population