Zobrazeno 1 - 10
of 152
pro vyhledávání: '"Online experience"'
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractCustomers with a good experience with the product and point of sale will have more repurchase intention and spread the positive information to other customers. The trend of online and offline experience before deciding to buy is increasingly
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c453fdb959141968ae1228cec5ac1b0
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2023, Vol. 18, Issue 3, pp. 349-369.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-05-2023-0149
Publikováno v:
Омский научный вестник: Серия "Общество. История. Современность", Vol 8, Iss 4, Pp 116-125 (2023)
The article is devoted to the empirical content characteristics of the digital environment affecting the functioning and development of regional markets for personal services. The list of indicators reflecting the formation of the digital environme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b99cb4536f134ed0852f1e8c45a9117b
Autor:
Banerjee, Snehasish, Pal, Anjan
Publikováno v:
Internet Research, 2022, Vol. 33, Issue 1, pp. 39-56.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/INTR-06-2021-0377
Autor:
Xia, Menglong, Zhang, Yang
Publikováno v:
Journal of Hospitality and Tourism Insights, 2021, Vol. 5, Issue 5, pp. 1062-1079.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHTI-02-2021-0039
Autor:
Bhattacharjee Kishore, Kumar Rohit, Kumar Raut Rajdeep, Ravi Ritesh, Kumar Umesh, Mahadeva Rajesh, Gupta Vinay, Dixit Saurav
Publikováno v:
BIO Web of Conferences, Vol 86, p 01116 (2024)
Addressing the limited research on online shopping trust in the emerging e-market context, this study examined how online experience affects experiential trust, attitude, perceived risk, perceived usefulness, and purchase intention. Further, experien
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5525559619ba4dcab1d20867468fd885
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionMuseums use digital resources to provide online services to the public, and a “digital museuming” boom has started. The mechanism of online museum visiting and its impact on willingness to visit on site has become an important issue o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0bdbff4269eb4c80a1ea97e80a7f1c5e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2019, Vol. 31, Issue 12, pp. 4543-4573.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-11-2018-0927
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.