Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Online evaluations"'
Publikováno v:
Tourism and Hospitality Management, Vol 30, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Purpose - The COVID-19 pandemic has had an unprecedented impact on the tourism sector changing the guest satisfaction during hotel stays. In this paper, we analyse how this perception has changed considering various pandemic stages. Methodology -
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44c9ab1aed9541d1b4382c6ae150398b
Autor:
SUNAR, HALİL, Ateş, Alper
Publikováno v:
TÜRK TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ / JOURNAL OF TURKISH TOURISM RESEARCH. 5(4):2347-2366
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1004081
Publikováno v:
Operations Research Perspectives, Vol 8, Iss , Pp 100179- (2021)
Consider the problem faced by a decision maker (DM) who must select the order in which to evaluate the unknown alternatives displayed by an online search engine. DMs do not know the distribution of the realizations that result from clicking on an alt
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e85b45d583454e2ea4e0a79ab7ec19d5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Consider the problem faced by a decision maker (DM) who must select the order in which to evaluate the unknown alternatives displayed by an online search engine. DMs do not know the distribution of the realizations that result from clicking on an alt
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1687::32cf091684150fb54f280107e2ac251d
https://hdl.handle.net/10419/246439
https://hdl.handle.net/10419/246439
Publikováno v:
Curchod, C, Patriotta, G, Cohen, L & Neysen, N 2020, ' Working for an algorithm : Power asymmetries and agency in online work settings ', Administrative Science Quarterly, vol. 65, no. 3, pp. 644-676 . https://doi.org/10.1177/0001839219867024
Drawing on interviews with 77 high-performing eBay business sellers in France and Belgium, this article investigates the power asymmetries generated by customers’ evaluations in online work settings. Sellers revealed a high degree of sensitivity to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0dd587a74179d34c0b2484488ff77d15
http://wrap.warwick.ac.uk/122860/1/WRAP-working-algorithm-power-asymmetries-agency-settings-Patriotta-2019.pdf
http://wrap.warwick.ac.uk/122860/1/WRAP-working-algorithm-power-asymmetries-agency-settings-Patriotta-2019.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Estudios y perspectivas en turismo, Volume: 28, Issue: 4, Pages: 942-961, Published: 01 OCT 2019
El estudio tiene como objetivo analizar el papel de las evaluaciones online en el proceso de decisión de compra de un servicio hotelero. Se realizó una investigación cualitativa. Los datos surgieron de entrevistas narrativas realizadas presencialm
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______617::f79842ecf45cb859867304cbdfc75bde
http://www.scielo.org.ar/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1851-17322019000400005&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.ar/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1851-17322019000400005&lng=en&tlng=en