Zobrazeno 1 - 10
of 199
pro vyhledávání: '"Online environments"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frost-Arnold, Karen, author
Publikováno v:
Applied Epistemology, 2021.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198833659.003.0018
Publikováno v:
HOW, Vol 26, Iss 2, Pp 12-31 (2019)
Challenges to an existing face-to-face peer-tutoring model grew into an opportunity to integrate online technologies as a support for English autonomous learning in two undergraduate teacher education programs at a Colombian public university. This q
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a00ea42e3b8d4c11a4f1066d7b25ccc7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 14(01):95-100
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=664947
Autor:
Buse Nur Bozkurt, Selami Aydin
Publikováno v:
International Journal of Virtual and Personal Learning Environments. 13:1-16
While speaking anxiety is one of the most problematic aspects observed in English as a foreign language (EFL) context, a limited number of studies focused on the impact of collaborative learning on speaking anxiety in different learning environments.
Autor:
Qunyan Maggie Zhong
Publikováno v:
Studies in Self-Access Learning Journal, Vol 9, Iss 1, Pp 71-85 (2018)
With the advent of technologies, language learners are faced with unprecedented opportunities and a wide range of alternatives to engage with in their self-directed learning. However, a review of the literature indicates that studies investigating ho
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e297440f0154acd972a68bd4dc25726
Publikováno v:
Digital Education Review; No 42 (2022): Number 42, December 2022 ; 81-100
Digital Education Review; No. 42 (2022): Number 42, December 2022 ; 81-100
Digital Education Review; Núm. 42 (2022): Number 42, December 2022 ; 81-100
Digital Education Review; No. 42 (2022): Number 42, December 2022 ; 81-100
Digital Education Review; Núm. 42 (2022): Number 42, December 2022 ; 81-100
Aquest treball pretén avançar en la línia de la sistematització dexperiències docents en la formulació dactivitats davaluació mediades per TIC, per a la formació acadèmica i professional en el camp de la Ciència Política. Té per objecte e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.