Zobrazeno 1 - 10
of 12 764
pro vyhledávání: '"Online contexts"'
Autor:
Sivan-Sevilla, Ido, Poudel, Parthav
The collapse of social contexts has been amplified by digital infrastructures but surprisingly received insufficient attention from Web privacy scholars. Users are persistently identified within and across distinct web contexts, in varying degrees, t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.16246
Autor:
Sabzehzar, Amin1 asabzehzar@tulane.edu, Burtch, Gordon2 gburtch@bu.edu, Hong, Yili3 khong@miami.edu, Raghu, T. S.4 raghu.santanam@asu.edu
Publikováno v:
MIS Quarterly. Mar2023, Vol. 47 Issue 1, p33-62. 30p. 2 Diagrams, 7 Charts, 4 Graphs, 1 Map.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computers in Human Behavior Reports, Vol 15, Iss , Pp 100458- (2024)
Individuals with social anxiety have been shown to prefer communicating through online platforms. Part of this preference may be accounted for by their self-perceived level of social skill ability in online modalities. However, it is unclear whether
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c735616068a43dbbd638a69e51a3ad2
Autor:
Georgia de Souza Assumpção, Carolina Maia dos Santos, Daniele de Lima Campello, Leonardo Silva deLima, Alexandre de Carvalho Castro
Publikováno v:
Engineering Reports, Vol 6, Iss 10, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract The paper analyzes how to improve the teaching of Operational Research, focusing on distance learning courses where professors and students are separated through space and time. This case study was done in a public Industrial Engineering und
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aacae891441d45acb6c3df3d1d413fc2
Autor:
Paek, Seungoh
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2021 Feb 01. 69(1), 365-368.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27285715
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.