Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Online consumer satisfaction"'
Publikováno v:
Journal of Information Technology Management, Vol 3, Iss 9, Pp 1-20 (2011)
The increasing growth of the variety of internet capabilities in last decades has resulted in complexity of consumer behavior in so many aspects. Therefore, consumer’s satisfaction is called as the most important factor in success of online activit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/678d98df3a164ad4ba28afd75522785d
Autor:
Antunes, Sofia Rodrigues
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Dissertação de mestrado apresentada à Escola Superior de Comunicação Social como parte dos requisitos para obtenção de grau de mestre em Publicidade e Marketing. Submitted by Anabela Lopes (ateixeira@escs.ipl.pt) on 2020-04-24T14:37:14Z No. of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::9b0a99c48abf6f6fe7bdb3ca45f5331c
Publikováno v:
Sustainability
Volume 13
Issue 1
Sustainability, Vol 13, Iss 193, p 193 (2021)
Volume 13
Issue 1
Sustainability, Vol 13, Iss 193, p 193 (2021)
This study empirically investigates the effects of online consumer reviews on hotel accommodation performance in an e-commerce context. Online consumer reviews include two types: online consumer satisfaction and electronic word-of-mouth (eWOM). eWOM
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.