Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Online consumer experience"'
Autor:
Kevin Hamacher, Rüdiger Buchkremer
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 17, Iss 2, Pp 751-772 (2022)
We present a novel quantitative approach to assessing sensory components on e-commerce websites. The Online Sensory Marketing Index (OSMI) provides a valuable measure of the sensory output exhibited by text, images, and other media. The OSMI enables
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d888aa412582426a9e012829c88d9200
Publikováno v:
Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal, 2020, Vol. 25, Issue 3, pp. 528-547.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JFMM-02-2020-0018
Publikováno v:
APMBA (Asia Pacific Management and Business Application), Vol 9, Iss 2, Pp 123-136 (2020)
This study explores the major determinants of feedback on shopping satisfaction. This research is essential to provide empirical evidence about the factors that can ensure customer satisfaction and loyalty. By surveying respondents that are users of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc2430e6f5d043d8963b22fa7cd22324
Publikováno v:
Vazquez, D, Cheung, J, Nguyen, B, Dennis, C & Kent, A 2020, ' Examining the Influence of User-Generated Content on the Fashion Consumer Online Experience ', Journal of Fashion Marketing and Management, vol. 0, 0, pp. 0 . https://doi.org/10.1108/JFMM-02-2020-0018
The rapid growth of UK online retailing coupled with the growth of social media (SM) has transformed UK fashion retail (Nash, 2019). Online retailers such as ASOS have expanded market share, by developing effective social media strategies including
Publikováno v:
APMBA (Asia Pacific Management and Business Application), Vol 9, Iss 2, Pp 123-136 (2020)
This study explores the major determinants of feedback on shopping satisfaction. This research is essential to provide empirical evidence about the factors that can ensure customer satisfaction and loyalty. By surveying respondents that are users of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.