Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Online communication tools"'
Publikováno v:
Problemy Zarządzania / Management Issues. 19(1 (91)):91-106
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=991815
Publikováno v:
Journal of Sustainable Development. 11(26):56-69
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=969409
Publikováno v:
Problemy Zarządzania, Vol 19, Iss 1(91), Pp 91-107 (2021)
Purpose: The main goal of the article is to verify the significance of and evaluate selected online communication tools among young people in three culturally and technologically different countries – Poland, Croatia and China. Design/methodolog
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5a942e55c3949f5a1558c6c26340bf0
Autor:
Moravčíková, Dominika
Publikováno v:
Marketing Identity. 6(1/1):409-419
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=773354
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rocha, João Miguel Rodrigues
O presente projeto de tese é a elaboração de um plano de comunicação digital para a Yorn, uma marca do setor das telecomunicações que pertence à Vodafone Portugal e é dirigida exclusivamente a jovens. Para o efeito, foi necessário conhecer
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1199::5490685009e4b84b261debedaf144b54
https://hdl.handle.net/10071/26253
https://hdl.handle.net/10071/26253
Autor:
Charmaine Du Plessis, Paul Waititu
Publikováno v:
Communitas, Volume: 27, Pages: 44-55, Published: 2022
The aim of this study was to explore the adoption of online communication tools (OCTs) by employees and managers of a public sector organisation in Kenya in a bid to build relationships in the workplace. Online internal communication (OIC) is gaining
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cc90672a56dbfdcf40ad9cf8524e6a7b
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2415-05252022000100004&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2415-05252022000100004&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Purpose: The main goal of the article is to verify the significance of and evaluate selected online communication tools among young people in three culturally and technologically different countries – Poland, Croatia and China. Design/methodology/a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::fc599a52f755640f1b132836cffbbe8b
https://doi.org/10.7172/1644-9584.91.7
https://doi.org/10.7172/1644-9584.91.7
������������������������������ ���������������������� ���������������� ��������������
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::492ab1d5aab21f9564bb5720b8ccb45d