Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Online co-creation"'
Publikováno v:
Internet Research, 2020, Vol. 30, Issue 3, pp. 763-788.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/INTR-05-2019-0205
Publikováno v:
Internet Research, 2018, Vol. 29, Issue 1, pp. 218-244.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IntR-06-2017-0243
Publikováno v:
European Journal of Management and Business Economics, 2018, Vol. 27, Issue 1, pp. 26-41.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJMBE-11-2017-0048
Publikováno v:
European Journal of Management and Business Economics, Vol 27, Iss 1, Pp 26-41 (2018)
Purpose - An official destination website (ODW) is a key component for tourist’s decision-making processes. ODW acts as a direct channel where users may share experiences and opinions about previous or future travels. At the same time, it drives us
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/078191ca292c4e3a8f8ff78129967ec7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rees, Gareth
There is little in the existing literature that provides practical information on the link between co-creation and the internet as well as guidance on how to facilitate cocreation in the online environment. This study sought to address these gaps and
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2263/25675
http://upetd.up.ac.za/thesis/available/etd-06192011-141601/
http://upetd.up.ac.za/thesis/available/etd-06192011-141601/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background: Brand managers are always trying to find ways to increase brand profitability and creating a stronger competitive advantage. Part of the marketing activities implemented by brand managers is geared towards building brand equity. Managers
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-85333
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Arias Montano. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
instname
National Information Processing Institute
instname
National Information Processing Institute
The article presents the process of co-creation on the Internet as an innovative method of product and service innovation development by modern companies. the aim of the article is to present the process of co-creating products on the Internet based
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5db3f4ac5c4a3a42870d1d7cac9a86a2
http://hdl.handle.net/10272/17120
http://hdl.handle.net/10272/17120