Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Online clinical training"'
Autor:
Khetsiwe P. Masuku, Anniah Mupawose
Publikováno v:
South African Journal of Communication Disorders, Vol 69, Iss 2, Pp e1-e7 (2022)
Background: Coronavirus disease 2019 (COVID-19) and the subsequent lockdown altered traditional clinical training for speech language pathology students, thus forcing training institutions to implement innovative and responsive clinical training stra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3bf8f17f6c1d4bdcab3b71688ce25364
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 26, Iss 1 (2021)
Background: During the current COVID-19 pandemic, offline clinical education was mandated to suspend at the neurology department of many teaching hospitals globally, yet there is insufficient evidence regarding the preferred practice and methods for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fab1956ca9c94f12aab8bdcaafa878a8
Publikováno v:
Medical Education
article-version (VoR) Version of Record
Medical Education Online, Vol 26, Iss 1 (2021)
article-version (VoR) Version of Record
Medical Education Online, Vol 26, Iss 1 (2021)
Background: During the current COVID-19 pandemic, offline clinical education was mandated to suspend at the neurology department of many teaching hospitals globally, yet there is insufficient evidence regarding the preferred practice and methods for
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
帝京平成大学紀要. 32:239-244
Due to the novel coronavirus (COVID-19) pandemic, there has been no choice but to consider pausing or cancelling clinical training at schools training students in the medical field. As an alternative to clinical training, the Department of Occupation