Zobrazeno 1 - 10
of 19 453
pro vyhledávání: '"Online buying"'
Autor:
Jabeen, Riffut1 (AUTHOR) rjabeen@gudgk.edu.pk, Khan, Kashif Ullah2 (AUTHOR) kkhan@kean.edu, Zain, Fahad1 (AUTHOR) fahadzain90@gmail.com, Atlas, Fouzia2 (AUTHOR) afouzia@kean.edu, Khan, Farhan3 (AUTHOR) Farhankhan7727@yahoo.com
Publikováno v:
Future Business Journal. 12/18/2024, Vol. 10 Issue 1, p1-14. 14p.
Publikováno v:
Journal of International Business, Economics and Entrepreneurship, Vol 9, Iss 2, Pp 92-101 (2024)
The increased utilisation of social media platforms has been observed to influence consumer behaviour, particularly in online shopping context. This study aims to propose a conceptual framework regarding the factors influencing customer online buying
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5f16d4c31e664e3fa8d25bd47052b026
Autor:
Sri Wahyuni
Publikováno v:
Media Iuris, Vol 7, Iss 3, Pp 527-544 (2024)
Current technological advances have led to the development of payment methods in online buying and selling practices. Usually the payment method is made via cash and non-cash; one of the current payment methods is known as the split payment method. S
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f89ca9705f664d6cb7ba069f8244508c
Autor:
Urbonavicius, Sigitas1 sigitas.urbonavicius@evaf.vu.lt, Degutis, Mindaugas1 mindaugas.degutis@evaf.vu.lt
Publikováno v:
Engineering Economics. 2023, Vol. 34 Issue 5, p568-578. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Eastern European & Central Asian Research. 2023, Vol. 10 Issue 7, p1027-1036. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
El-Deeb, Sara, Hamed, Sara
Publikováno v:
e-Service Journal, 2019 Jul 01. 11(1), 31-55.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.2979/eservicej.11.1.02
Autor:
Muhammad Sabir Rahman
Publikováno v:
SASI, Vol 30, Iss 2, Pp 157-168 (2024)
Introduction: The practice of buying and selling online is part of the development of digitalization and technology. Regulation of fair online buying and selling practices by the state is important to protect the rights of the parties. Purpose of th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/190116cb9c7d433b8715d7ea08405f9b
Autor:
Shah Alam, Syed1 (AUTHOR) shahalam@ukm.edu.my, Masukujjaman, Mohammad2 (AUTHOR), Sayeed, Md Shohel3 (AUTHOR), Omar, Nor Asiah4 (AUTHOR), Ayob, Abu Hanifah4 (AUTHOR), Wan Hussain, Wan Mohd Hirwani1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Global Marketing. Jan-Mar2023, Vol. 36 Issue 1, p1-24. 24p. 3 Diagrams, 7 Charts, 1 Graph.