Zobrazeno 1 - 10
of 160
pro vyhledávání: '"Online Labs"'
Autor:
Luis Rodriguez-Gil, Javier Garcia-Zubia, Pablo Orduna, Aitor Villar-Martinez, Diego Lopez-De-Ipina
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 5262-5276 (2019)
Intelligent tutors and conversational agents (CAs) have proven to be useful learning tools. They have potential not only as stand-alone devices but also as integrable components to enrich and complement other educational resources. For this, new auth
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aec26d9c9a5e46209463ee9b807334a8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zacharias C. Zacharia, Effie Lai-Chong Law, Denis Gillet, Tasos Hovardas, Gérard Vidal, Miikka Korventausta, Evita Tasiopoulou, Ton de Jong, Margus Pedaste, Rosa Doran, María Jesús Rodríguez-Triana, Jens Koslowsky, Diana Dikke, Olga Dziabenko
Publikováno v:
Educational technology research and development, 69(2), 417-444. Springer
Educational Technology Research and Development
Educational Technology Research and Development
Designing and implementing online or digital learning material is a demanding task for teachers. This is even more the case when this material is used for more engaged forms of learning, such as inquiry learning. In this article, we give an informed
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thomas Klinger, Christian Kreiter
Publikováno v:
International Journal of Online and Biomedical Engineering, Vol 16, Iss 14, Pp 18-29 (2020)
Lab work and exercises are an essential part of Electronic Engineering Education as it improves understanding of the theoretical concepts. Remote Labs like VISIR (Virtual Instrument Systems in Reality) can supplement the learning process but are limi
Autor:
Costa, Fernanda Alves, Maldaner, Jair José, Rythowem, Marcelo, Cavalcante, Rivadavia Porto, Sena, Rosa Maria Machado de, Victor, Valcí Ferreira, Monteiro, Claudio de Castro, Souza, Wallysonn Alves de
Publikováno v:
Research, Society and Development; Vol. 11 No. 2; e43511225904
Research, Society and Development; Vol. 11 Núm. 2; e43511225904
Research, Society and Development; v. 11 n. 2; e43511225904
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Research, Society and Development; Vol. 11 Núm. 2; e43511225904
Research, Society and Development; v. 11 n. 2; e43511225904
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
The use of Information and Communication Technologies (ICTs) has become essential in the activities of education institutions through remote teaching with the suspension of face-to-face classes due to the Covid-19 pandemic. Due to difficulties in acc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::a54945db890087adaa7516557c757f4d
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/25904
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/25904
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Diego López-de-Ipiña, Javier Garcia-Zubia, Pablo Orduna, Luis Rodriguez-Gil, Aitor Villar-Martinez
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 5262-5276 (2019)
Intelligent tutors and conversational agents (CAs) have proven to be useful learning tools. They have potential not only as stand-alone devices but also as integrable components to enrich and complement other educational resources. For this, new auth
Autor:
Villalonga Monte, Raquel
Publikováno v:
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Aquest treball es desenvolupa en un context en que l'aprenentatge virtual o híbrid ha pres una rellevància inesperada. Aquest model d'ensenyament es comença a desenvolupar a finals de la dècada dels seixanta per estudis post obligatoris, però av
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d1a9f115b338824e64cb9c15088bf1e1
http://hdl.handle.net/2117/351437
http://hdl.handle.net/2117/351437