Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Ong, Y M"'
Publikováno v:
International Journal of Testing
Int.J.Test.
Int.J.Test.
The purpose of this article is to explore crossing differential item functioning (DIF) in a test drawn from a national examination of mathematics for 11-year-old pupils in England. An empirical dataset was analyzed to explore DIF by gender in a mathe
Publikováno v:
International Journal of Research and Method in Education
Int.J.Res.Method Educ.
Int.J.Res.Method Educ.
Researchers interested in exploring substantive group differences are increasingly attending to bundles of items (or testlets): the aim is to understand how gender differences, for instance, are explained by differential performances on different typ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1e844b872d0175fce2f0ff09890b0217
http://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/49163
http://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/49163
Publikováno v:
International Journal of Testing
Int.J.Test.
Int.J.Test.
The aims of this study are (a) to examine the sources of differential functioning by gender via differential bundle functioning (DBF) in mathematics assessment and (b) to use DBF to explore whether the differential functioning displayed is construct-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::98cf9b2e63ddcb141b8f4a94710488d1
http://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/49164
http://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/49164
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Antimicrobial Agents and Chemotherapy; April 2004, Vol. 48 Issue: 4 p1128-1135, 8p
Publikováno v:
Journal of Cell Science; February 1999, Vol. 112 Issue: 3 p273-84, 12p
Publikováno v:
Molecular and Cellular Biology; May 1996, Vol. 16 Issue: 5 p1896-1908, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.