Zobrazeno 1 - 10
of 1 287
pro vyhledávání: '"One minute preceptor"'
Publikováno v:
Zanco Journal of Medical Sciences, Vol 28, Iss 1, Pp 52-60 (2024)
Background and objective: Health professionals struggle to appropriately train resident doctors in overcrowded medical centers. The one-minute preceptor teaching approach is an effective teaching model that provides a solution to the problem. This st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e6f0c8ea3924d569fef79455bcabf07
Publikováno v:
Journal of Clinical & Diagnostic Research. Sep2024, Vol. 18 Issue 9, p1-5. 5p.
Autor:
RAMTEKE, TRUPTI DIWAN1 drtruptibiochem@gmail.com, CHALAK, ANITA SHIVAJI2, SONAWANE, TEJASWINI DASHRATH3
Publikováno v:
Journal of Clinical & Diagnostic Research. Apr2024, Vol. 18 Issue 4, p1-6. 6p.
Autor:
Tambolkar, Sampada1, Chavan, Sanjay1, Agarkhedkar, Sharad1, Salunkhe, Shradha1, Patil, Manojkumar1 drmanojgpatil@gmail.com, Giri, Purushottam2
Publikováno v:
Indian Journal of Community Health. Oct-Dec2023, Vol. 35 Issue 4, p461-470. 10p.
Publikováno v:
Saberes Plurais, Vol 8, Iss 2, Pp e143089-e143089 (2024)
Introdução: Preceptores são profissionais responsáveis pela supervisão/orientação de estudantes/profissionais residentes em contextos de atenção à saúde. Para que exerçam a prática da preceptoria, a instrumentalização pedagógica é es
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71bc42333c0245c3b396cbfeaff28b50
Publikováno v:
Journal of Clinical and Diagnostic Research, Vol 18, Iss 04, Pp 01-06 (2024)
Introduction: Early Clinical Exposure (ECE) was incorporated into the Competency-based Medical Education (CBME) curriculum in 2019. ECE in a classroom setting is conducted through Clinical Case Discussion (CCD) using paper-based clinical case scenari
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95124e4c2842482699c3d95f509ba7d1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sarah Vick, John Ragsdale
Publikováno v:
MedEdPORTAL, Vol 19 (2023)
Introduction Often, interns are expected to teach medical students early in their residency, but most are not formally taught how to be effective teachers before residency. Currently, there is emphasis on developing teaching skills of residents rathe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5ddbdf07839a4379a4b15b30e2c4a8ec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.