Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Omran I"'
Publikováno v:
In Ain Shams Engineering Journal June 2023 14(6)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Environmental Science & Technology (IJEST); Jan2024, Vol. 21 Issue 1, p857-866, 10p
Autor:
Dr. Omran I
Understanding the consumer decision-making process is essential for marketers to develop effective marketing strategies that can influence consumer behavior and drive sales. By understanding the different stages of the decision-making process and the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3ec6b26786766b9ed8bcd1715f41bc3e
Publikováno v:
International Journal of Environmental Science & Technology (IJEST); Sep2023, Vol. 20 Issue 9, p9683-9692, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mohamad M. Alkadi, Essa A. Abuhelaiqa, Shaefiq B. Thappy, Fatima B. Eltayeb, Khaled A. Murshed, Mohammed Akhtar, Omran I. Almokdad, Hassan A. Al-Malki, Abdullah I. Hamad, Ahmed F. Hamdi, Omar M. Fituri, Adel M. Ashour, Awais Nauman, Hiba Tohid, Rajvir Singh, Muhammad Asim
Publikováno v:
Kidney international reports. 7(11)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abdul Majeed Maliyakkal, Vamanjore A Naushad, Omran I Al Mokdad, Fathima Hanana, Sahiba M Basheer, Jafer Ajanur Palaki
Publikováno v:
Cureus.